El primer avió de Level ja està llest per enlairar el proper 1 de juny

  • Level, la nova marca de baix cost de llarg radi d'International Airlines Group (IAG), ja compta amb el seu primer avió pintat per iniciar al juny la seva primera ruta des de l'Aeroport de Barcelona-El Prat, que unirà la capital catalana amb Los Ángeles amb dues freqüències setmanals.

VilaWeb
Redacció
16.05.2017 - 15:18

MADRID, 16 (EUROPA PRESS)

Level, la nova marca de baix cost de llarg radi d’International Airlines Group (IAG), ja compta amb el seu primer avió pintat per iniciar al juny la seva primera ruta des de l’Aeroport de Barcelona-El Prat, que unirà la capital catalana amb Los Ángeles amb dues freqüències setmanals.

El nou A330, amb capacitat per 314 passatgers (293 en turista i 21 en turista ‘premium’), llueix ja al Prat els colors de la marca blava i verda.

A partir del 2 de juny, volarà tres vegades per setmana a San Francisco (Oakland); el 10 de juny iniciarà la ruta a Punta Cana amb dos vols setmanals i la de Buenos Aires començarà el 17 de juny, operant tres freqüències a la setmana.

El hòlding que agrupa Iberia, British Airways (BA), Vueling i Aer Lingus va llançar al març la seva nova marca per a vols de baix cost de llarga distància amb dos avions A330, i des que va posar a la venda els vols ha venut uns 12.000 bitllets.

Els vols de Level es realitzaran amb dos avions A330 operats pels pilots i tripulants de cabina d’Iberia, i es crearan 250 ocupacions basades a Barcelona. L’objectiu del grup és que la seva marca ‘low cost’ de llarg radi es converteixi més endavant en aerolínia.

De les quatre rutes que s’estrenen al juny, IAG preveu mantenir de cara a l’hivern totes menys la connexió amb Los Ángeles, i està estudiant altres destinacions, com el mercat asiàtic.

ESTUDIA ROMA I PARÍS COM A BASES

Per a l’estiu del 2018, el grup aeri preveu incorporar dos o potser tres avions més i llançar almenys una nova base europea, tal com va desvetllar el conseller delegat d’IAG, Willie Walsh, durant la presentació dels resultats trimestrals del grup.

IAG estudia operar amb Level, la seva nova marca de vols ‘low cost’ de llarg radi, des dels aeroports de Roma-Fiumicino i París-Orly com a opcions “més interessants”, per ser estratègics.

Els plans per a la marca, com ja va anunciar IAG al març, passen per expandir la seva xarxa de destinacions a Europa, per la qual cosa continuarà avaluant properes destinacions per potenciar la seva xarxa allí on vegi oportunitats de futur, si bé no té previst comptar amb més bases a Espanya.

Els clients de Level tindran accés a Internet d’alta velocitat a partir de 8,99 euros i podran acumular i canviar Avios del programa de passatger freqüent de les aerolínies d’IAG, tenint així l’oportunitat de viatjar a 380 destinacions a través de la xarxa del hòlding.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor