El Prime Day 2017 es converteix en el dia de més vendes a Amazon.es

  • L'11 de juliol es van unir més clients a l'Amazon Prime que mai

VilaWeb
Redacció
12.07.2017 - 19:24

L’11 de juliol es van unir més clients a l’Amazon Prime que mai

BARCELONA, 12 (EUROPA PRESS)

El Prime Day 2017 ha estat el dia de més vendes a Amazon.es, ja que els clients Amazon Prime van comprar l’11 de juliol més articles que al Black Friday del 2016 i el Cyber Monday, gaudint, a més, d’ofertes exclusives per a clients Amazon Prime.

En un comunicat, el ‘country manager’ d’Amazon.es i Amazon.it, François Nuyts, ha destacat el bon acolliment de la iniciativa, que aquest any celebra la seva tercera edició: “Va comptar amb milers d’ofertes increïbles, incloent ofertes de pimes i emprenedors que venen els seus productes a Amazon. Estem desitjant continuar amb la tradició de Prime Day el proper any”.

Durant el Prime Day, el dispositiu d’Amazon més venut a Amazon.es va ser l’I-reader Kindle Paperwhite, i uns altres dels productes en oferta més venuts, excloent els dispositius Amazon, van ser la targeta de memòria i USB SanDisk, el smartphone Moto G5ª Generació, l’ordinador portàtil Lenovo Ideapad 310, el GPS per a bicicleta Garmin Edge 1000 i bolquers Dodot Sensitive.

Quant a Madrid i Barcelona, les ofertes més venudes van ser les targetes de memòria SanDisk i detergents per a rentadora i rentavaixelles, com Somat, Dixan i Wipp Express, i l’entrega més ràpida de Prime Now realitzada durant el Prime Day 2017 a Espanya va ser un client de Madrid, que va comprar un Smartwatch i la comanda del qual es va lliurar en 21 minuts.

A més, els ‘gamers’ van comprar desenes de milers de videojocs i consoles, i en total els clients també van adquirir més de 15.000 auriculars, 64.000 articles de la botiga de joguines i un 76% més de càmeres i accessoris fotogràfics que l’any passat.

Per la seva banda, els apassionats de la cuina es van fer amb pràcticament el doble d’articles de cuina, i els més esportistes van comprar milers de dispositius ‘wearables’ per monitorizar l’activitat.

Aquesta tercera edició del Prime Day també ha estat reeixida per a les pimes i emprenedors de tot el món que han participat en aquest esdeveniment: “És la primera vegada que participem en Prime Day. Vam voler participar per donar-nos a conèixer entre els clients Amazon Prime i ens ha anat molt bé, estem molt contents. De fet, ja estic pensant a participar en Black Friday i en el proper Prime Day, perquè crec que que realment ens ajuda a donar-nos a conèixer i tenir visibilitat de cara al client”, comenta l’encarregada del departament de vendes de My Descans, Petronela Socol.

30 HORES D’OFERTES

El Prime Day va oferir centenars de milers d’ofertes, per la qual cosa la iniciativa va depassar el dia de durada i els clients van poder gaudir de 30 hores d’ofertes, creixent l’esdeveniment aquest any més d’un 60% en comparació de les mateixes 30 hores de l’any passat.

A més, l’11 de juliol es van unir més clients a Amazon Prime que en qualsevol altre dia de la història d’Amazon, i desenes de milions de clients Amazon Prime van fer una compra durant Prime Day 2017, més d’un 50% superior a l’any passat.

“Els nostres equips a tot el món continuaran treballant per incloure més avantatges al programa Amazon Prime per fer la vostra vida millor cada dia. Estem ja planejant un nou Prime Day per al proper any”, ha comentat el vicepresident d’Amazon Prime, Greg Greeley.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor