El ple de la Cambra de Terrassa coneix l’estratègia d’Eurofragance

  • El ple de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, celebrat dilluns passat, va servir per conèixer l'estratègia i el model de la multinacional dedicada al disseny i producció de fragàncies, Eurofragance, de la mà del seu fundador, Santiago Sabatés.

VilaWeb
Redacció
24.05.2017 - 19:17

TERRASSA (BARCELONA), 24 (EUROPA PRESS)

El ple de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, celebrat dilluns passat, va servir per conèixer l’estratègia i el model de la multinacional dedicada al disseny i producció de fragàncies, Eurofragance, de la mà del seu fundador, Santiago Sabatés.

Es va repassar l’evolució de la firma, amb seu a Sant Cugat del Vallès, des de la seva fundació –1990– fins a arribar als gairebé 80 milions de facturació, encara que l’objectiu és arribar als 120 el 2020 gràcies a l’entrada als mercats del Brasil, els Estats Units i l’Índia, segons ha informat aquest dimecres l’organisme egarenc en un comunicat.

La visita d’Eurofragance al ple de la Cambra es deu a la nova dinàmica adoptada, en la qual persones de referència de l’àmbit empresarial les hi conviden a les sessions de l’organització, encara que també s’ha comptat amb analistes econòmics i figures de l’àmbit polític per tractar aspectes com la política industrial, les infraestructures i les perspectives econòmiques.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor