24.05.2017 - 19:17
TERRASSA (BARCELONA), 24 (EUROPA PRESS)
El ple de la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa, celebrat dilluns passat, va servir per conèixer l’estratègia i el model de la multinacional dedicada al disseny i producció de fragàncies, Eurofragance, de la mà del seu fundador, Santiago Sabatés.
Es va repassar l’evolució de la firma, amb seu a Sant Cugat del Vallès, des de la seva fundació –1990– fins a arribar als gairebé 80 milions de facturació, encara que l’objectiu és arribar als 120 el 2020 gràcies a l’entrada als mercats del Brasil, els Estats Units i l’Índia, segons ha informat aquest dimecres l’organisme egarenc en un comunicat.
La visita d’Eurofragance al ple de la Cambra es deu a la nova dinàmica adoptada, en la qual persones de referència de l’àmbit empresarial les hi conviden a les sessions de l’organització, encara que també s’ha comptat amb analistes econòmics i figures de l’àmbit polític per tractar aspectes com la política industrial, les infraestructures i les perspectives econòmiques.