12.07.2016 - 18:57
MADRID, 12 (EUROPA PRESS)
La companyia especialitzada en serveis de telefonia IP VozTelecom ha rebut un informe d’avaluació favorable del Mercat Alternatiu Borsari (MAB) per a la seva incorporació al segment d’empreses en expansió, segons ha informat en un comunicat.
En concret, el comitè de coordinació i incorporacions del MAB ha enviat al consell d’administració del MAB un informe favorable sobre el compliment dels requisits per a la incorporació de Voztelecom, una vegada estudiada tota la documentació presentada per la companyia.
La incorporació definitiva de VozTelecom, que té previst portar a terme una oferta de subscripció d’accions abans de la seva incorporació al MAB, necessitarà l’aprovació del consell d’administració del MAB.
Segons el document analitzat pel MAB, el capital social de VozTelecom és actualment de 352.180 euros, representat per 3,52 milions accions de 0,10 euros de valor nominal cadascuna. Aquests títols, que es troben totalment subscrits i són íntegrament desemborsats, pertanyen a una única classe i sèrie i confereixen als seus titulars idèntics drets polítics i econòmics.
La junta general d’accionistes de VozTelecom celebrada el passat 15 de juny va acordar sol·licitar la incorporació al MAB de la totalitat de les seves accions actualment en circulació, així com de totes aquelles accions que s’emetin des d’aquesta data fins a la seva incorporació efectiva al mercat borsari.
En aquesta línia, també va acordar la realització d’una oferta de subscripció d’accions per facilitar la incorporació de la societat al MAB, que preveu la possibilitat de portar a terme una ampliació de capital per un import màxim de 96.770 euros, fet que suposa l’emissió de fins a 967.700 accions noves de 0,10 euros.
RAONS PER ENTRAR AL MAB
Entre les raons que esgrimeix VozTelecom per sol·licitar la seva incorporació al MAB hi ha “incrementar la seva notorietat, imatge de marca, transparència i solvència davant de la comunitat inversora, enfortint el seu reconeixement al mercat nacional així com les seves relacions i confiança amb els seus clients, distribuïdors i proveïdors”.
A més, busca augmentar els fons propis amb la finalitat d’aprofitar amb promptitud l’oportunitat que presenta l’obertura de nous punts de serveis franquiciats a Espanya per incrementar els ingressos, així com habilitar un canal de finançament amb vista a potencials desenvolupaments de negoci futurs i/o processos de consolidació.
Altres objectius són obtenir fons per reforçar l’estructura comercial generadora de les vendes, augmentant l’especialització de canal de distribució, així com incrementar el pressupost destinat a les activitats de màrqueting i comunicació que permetin un desenvolupament més alt de la marca al mercat nacional.
En aquesta línia, afegeix que la sortida al MAB li permetrà ampliar la base d’accionistes i proporcionar un nou mecanisme de liquiditat i de valoració objectiva de les accions amb vista a servir com a potencial contraprestació en possibles operacions corporatives.