El Grup Lo Monaco obre la seva segona botiga comercial a Barcelona

  • La companyia Grup Lo Monaco, especialitzada en matalassos i complements per al descans, ha escollit Barcelona per obrir la seva segona botiga física i així ampliar la seva estratègia comercial fora del comerç en línia.

VilaWeb
Redacció
30.06.2017 - 13:10

BARCELONA, 30 (EUROPA PRESS)

La companyia Grup Lo Monaco, especialitzada en matalassos i complements per al descans, ha escollit Barcelona per obrir la seva segona botiga física i així ampliar la seva estratègia comercial fora del comerç en línia.

Fins ara, la signatura venia els seus productes mitjançant Internet o a través d’assessorament personalitzat a domicili, un sistema de venda que va revolucionar una nova forma de consum en la dècada dels 90, segons ha informat la companyia aquest divendres en un comunicat.

L’aposta per les botigues físiques –la primera ciutat escollida va ser Sevilla–, és una fita per a la companyia, que obre pas a una nova etapa professional amb un canvi d’estratègia.

“Barcelona és una ciutat de referència en tendència i volem amb aquesta nova marxa arribar també a un altre tipus de públic més modern, jove i exigent amb el que consumeix, i la població barcelonina en gran manera compleix aquests requisits”, ha explicat el CEO de la companyia, Livio Lomonaco.

La nova seu està situada en el carrer Muntaner 227, en els baixos de l’Hotel Hesperia Presidente, i té uns 60 metres quadrats.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor