El govern i el Barça s’alien per a promocionar Catalunya

  • El vídeo mostra les vivències reals de dos joves mexicans que han visitat el Principat i les instal·lacions del Barça

Redacció
11.01.2017 - 14:08
Actualització: 11.01.2017 - 14:09

L’Agència Catalana de Turisme (ACT) i el FC Barcelona han donat a conèixer avui a través de les xarxes socials un vídeo amb l’objectiu de projectar la imatge de Catalunya al món i promocionar el país com a destinació turística.  Amb el lema ‘If you feel FC Barcelona, you feel Catalunya’ —Si sents el FC Barcelona, sents Catalunya—, el vídeo mostra les vivències reals de dos joves mexicans, els germans Cabral, que han visitat el Principat i han viscut l’experiència blaugrana.

Es tracta doncs d’un espot produït a partir de les vivències reals de dos viatgers, perquè precisament cerca transmetre amb la major autenticitat possible, les emocions que qualsevol visitant pot obtenir de l’experiència Catalunya i Barça.

 

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor