26.07.2017 - 19:45
|
Actualització: 26.07.2017 - 19:56
L’Agència Catalana del Consum ha enviat aquest dimecres un requeriment a Vueling per haver deixat 360 passatgers atrapats a Tenerife i Funchal durant més de dos dies. El requeriment, al qual ha tingut accés l’ACN, és una actuació d’ofici del Govern que s’ha fet per comprovar el compliment de les obligacions de la companyia aèria envers els consumidors en relació amb el vol de dimarts entre Barcelona i Funchal, que va ser desviat a Tenerife, i la cancel·lació del vol que el mateix dia havia de sortir de la capital de Madeira cap a Barcelona.
L’Agència Catalana del Consum requereix a Vueling que aporti informació sobre la descripció de les incidències que han afectat els passatgers d’aquests dos vols; el nombre de passatgers afectats per a cadascun dels vols; l’atenció i informació oferta als passatgers a Funchal i a Tenerife, en compliment del que preveu el Codi de Consum de Catalunya, i l’acreditació de la posada a disposició de les persones consumidores afectades d’un telèfon d’atenció d’incidències i reclamacions de caràcter gratuït.