15.11.2022 - 12:18
|
Actualització: 15.11.2022 - 19:32
El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha presentat la nova marca que identifica a les taronges valencianes. Ha assenyalat que aquesta marca, iniciativa de la Generalitat, pretén que arreu del país i d’Europa relacionin els cítrics amb el Mediterrani i el País Valencià.
La campanya té dos objectius: augmentar el consum de taronja i reforçar la identificació de la taronja amb el País Valencià, que cultiva el 2% dels cítrics al món i concentra el 14% de l’exportació global.
“Som la terra de la taronja. I Espanya i Europa ho han de saber més”, ha dit Puig. El president ha destacat la unitat amb què està actuant el sector citrícola en diferents àmbits, també en el disseny d’aquesta marca, per a aconseguir que els professionals del camp valencià augmenten la seva rendibilitat.
El president ha avançat que aquesta marca, dissenyada per l’estudi Lavernia & Cienfuegos, anirà acompanyada d’una campanya de publicitat, ideada per AGR Food Marketing, que comença enguany i que té vocació de continuïtat en els anys amb major pressupost cada any.