21.07.2016 - 15:38
MADRID, 20 (EUROPA PRESS)
El grup de restauració Eat Out, que té a Espanya amb 11 marques pròpies com Pans & Company, Ribs o Santamaria i més de 400 restaurants operatius, ha consolidat el seu pla d’expansió durant el primer semestre del 2016 i ha creat 250 llocs de treball durant aquest període, segons ha informat la companyia en un comunicat.
En concret, durant els sis primers mesos de l’any, la cadena ha portat a terme un total de 25 remodelacions de restaurants, a localitzacions estratègiques de ciutats com Barcelona, Madrid, València, Màlaga o Castelló.
A més, ha duplicat el nombre d’obertures respecte al primer semestre del 2015, a les quals cal sumar set locals més en obres, que obriran les portes durant les pròximes setmanes.
Eat Out també ha portat a terme noves obertures en la seva divisió de ‘travel’, un dels pilars estratègics per al grup, a la Terminal 2 de l’Aeroport de Barcelona (un restaurant Pans & Company i un local Ribs), i a l’aeroport de Menorca (Pans & Company i Ribs).
El director corporatiu d’expansió i franquícies d’Eat Out, Álvaro Martín, s’ha congratulat d’obtenir “resultats molt positius” després d’iniciar el 2015 un “ambiciós pla d’expansió nacional”.
“Estem creixent a bon ritme, hem superat fins i tot els objectius marcats al començament de l’any, i sobretot, i hem assolit la màxima eficàcia i rendibilitat a tots els nostres establiments, que és el verdaderament prioritari per a nosaltres”, ha indicat.
Amb vista al segon semestre del 2016, les perspectives del grup són “molt positives”, amb la previsió de portar a terme 20 noves obertures més, fonamentalment per a les seves tres marques estratègiques com són Pans & Company, Ribs i Santamaria.