Eat Out (Ribs i Pans & Company) consolida la seva expansió en el primer semestre i crea 250 llocs de treball

  • El grup de restauració Eat Out, que té a Espanya amb 11 marques pròpies com Pans & Company, Ribs o Santamaria i més de 400 restaurants operatius, ha consolidat el seu pla d'expansió durant el primer semestre del 2016 i ha creat 250 llocs de treball durant aquest període, segons ha informat la companyia en un comunicat.

VilaWeb
Redacció
21.07.2016 - 15:38

MADRID, 20 (EUROPA PRESS)

El grup de restauració Eat Out, que té a Espanya amb 11 marques pròpies com Pans & Company, Ribs o Santamaria i més de 400 restaurants operatius, ha consolidat el seu pla d’expansió durant el primer semestre del 2016 i ha creat 250 llocs de treball durant aquest període, segons ha informat la companyia en un comunicat.

En concret, durant els sis primers mesos de l’any, la cadena ha portat a terme un total de 25 remodelacions de restaurants, a localitzacions estratègiques de ciutats com Barcelona, Madrid, València, Màlaga o Castelló.

A més, ha duplicat el nombre d’obertures respecte al primer semestre del 2015, a les quals cal sumar set locals més en obres, que obriran les portes durant les pròximes setmanes.

Eat Out també ha portat a terme noves obertures en la seva divisió de ‘travel’, un dels pilars estratègics per al grup, a la Terminal 2 de l’Aeroport de Barcelona (un restaurant Pans & Company i un local Ribs), i a l’aeroport de Menorca (Pans & Company i Ribs).

El director corporatiu d’expansió i franquícies d’Eat Out, Álvaro Martín, s’ha congratulat d’obtenir “resultats molt positius” després d’iniciar el 2015 un “ambiciós pla d’expansió nacional”.

“Estem creixent a bon ritme, hem superat fins i tot els objectius marcats al començament de l’any, i sobretot, i hem assolit la màxima eficàcia i rendibilitat a tots els nostres establiments, que és el verdaderament prioritari per a nosaltres”, ha indicat.

Amb vista al segon semestre del 2016, les perspectives del grup són “molt positives”, amb la previsió de portar a terme 20 noves obertures més, fonamentalment per a les seves tres marques estratègiques com són Pans & Company, Ribs i Santamaria.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor