20.05.2017 - 12:01
I&R Espanya per Vinizius Young & Rubicam de Barcelona desenvolupa l’estratègia global de Danone i de les seves ensenyes
BARCELONA, 20 (EUROPA PRESS)
Danone ha estat, per segon any consecutiu, la segona marca mundial més valuosa del sector de l’alimentació, segons es desprèn de l’últim informe de la consultora ‘Brand Finance’, que recull el llistat anual de les ensenyes amb més valor en aquest segment, i per a la marca de la qual estan treballant creatius ‘made in Barcelona’.
En el cas de Danone, el valor de la seva ensenya s’estima en 7.894 milions de dòlars, tenint en compte variables com a rendiments específics i mesurables de marca, així com intangibles, superant en valor a marques com Kellogg’s, Heinz o Kraft.
En el camí a aquest podi de les marques ha tingut un paper crucial un equip de creatius de Barcelona, segons destaquen, ja que l’equip dirigit per Rafael Esteve, president d’I&R Espanya, ha pilotat i ideat la creativitat de l’ensenya en els últims 26 anys.
Esteve ha dirigit aquesta creativitat, el disseny d’atributs de marca, el seu posicionament i l’estratègia de difusió a través de tots els canals amb els que connecta amb el públic: més de 500 anuncis publicitaris i de comunicació a tot el món.
En concret, han ideat l’estratègia global de totes les seves marques en els productes làctics frescs –Activia, Actimel, Danonino, Vitalínea, Danacol, entre unes altres– i tot el portfolio d’aigües a nivell mundial i local, com Volvic, Font Vella, Lanjarón, Bonafont o Mizone.
Al capdavant d’un equip de més de 150 persones en Vinizius Young & Rubicam de Barcelona i des de la nova oficina creada ad-hoc, Danteam a Paris, l’agència ha nodrit a nivell creatiu i coordinat als equips de la multinacional en més de cent oficines d’I&R i WPP en més cinquanta països de tot el món, segons han informat, per posar en valor aquest treball.
Així mateix, segons el mateix informe de ‘Brand Finance’, en el segment d’empreses làctiques, Danone ocupa el primer lloc en el rànquing de més valor, per davant de la xinesa Yili o la danesa Arla.