Com s’ha dissenyat el nou logo d’Instagram?

  • La companyia explica un vídeo quin procés ha seguit per trobar el disseny definitiu

Redacció
12.05.2016 - 16:50
Actualització: 12.05.2016 - 21:28

La xarxa social de fotografia Instagram ha fet un canvi d’imatge radical. Els d’usuaris que utilitzen l’aplicació, més de cent milions, han vist avui com el logo ha estat canviat per un de minimalista. El que es feia servir fins ara era del 2010, quan va néixer l’app, i amb els anys s’havia convertit en una icona popular. Aquest canvi també ha anat acompanyat de modificacions dins l’aplicació. En aquest vídeo la companyia explica quin procés ha seguit per trobar el disseny definitiu.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor