10.07.2016 - 12:28
Es va llançar a l’exportació fa dos anys i ja ven regularment a Grècia, Itàlia, Bèlgica i Suïssa
GIRONA, 10 (EUROPA PRESS)
Coffee Center, una firma amb 30 anys d’experiència en el món del cafè i ara també en el de les infusions i els tes, preveu mantenir un creixement anual d’entre un 15% i un 20% anual ampliant mercats.
En una entrevista d’Europa Press, el president i fundador de Coffee Center, Jordi Pou, ha explicat que la companyia no està preparada per a cotes de creixement superiors: “Més seria una dificultat”.
Coffee Center, amb seu a Aiguaviva (Girona), va facturar el 2015 uns sis milions d’euros, i les previsions per a aquest 2016 són créixer un 13%, fins a 6,8 milions.
La companyia, que opera amb marques com Fincafé, Ital Caffè i Alma (d’infusions i tes ecològics), té 27 distribuïdors per a tot Espanya, i exporta de manera regular a Grècia, Itàlia, Bèlgica i Suïssa.
Coffee Center treballa actualment per regularitzar els acords de comercialització puntuals que té a Rússia, el Perú, Anglaterra, Santo Domingo, Uruguai i el sud de França, i les seves begudes també arriben a Xangai i Singapur.
L’empresa, amb una plantilla de 48 treballadors, va fer el salt internacional fa tan sols una mica més de dos anys, i les exportacions ja suposen el 23% del total del volum de negoci.
Coffee Center manté el control dels seus productes al llarg de tota la cadena, des de la producció a la comercialització, i distribueix els seus productes en hostaleria i alimentació, canal que suposa un 38% de les vendes i en què vol créixer a través de botigues gurmet –la firma no es planteja obrir botigues pròpies–.