Carrefour llança un nou celler en línia amb més de 1.000 referències

  • Carrefour llança el seu nou celler en línia amb més de 1.000 referències, entre les quals es troben vins de tendència, grans vins, ampli assortiment de caves i xampany, entre d'altres, segons ha anunciat el grup.

VilaWeb
Redacció
17.07.2017 - 12:13

MADRID, 17 (EUROPA PRESS)

Carrefour llança el seu nou celler en línia amb més de 1.000 referències, entre les quals es troben vins de tendència, grans vins, ampli assortiment de caves i xampany, entre d’altres, segons ha anunciat el grup.

El celler, que també disposa de vermuts, espirituosos i accessoris, preveu arribar a les 1.500 referències en els propers mesos, a més d’oferir contingut rellevant sobre cellers, denominacions d’origen i tipologia de raïms.

La botiga en línia ofereix al client la possibilitat de trobar la informació que necessita per ajudar-lo a trobar el seu vi adequat i així convertir-se en tot un expert.

El celler compta amb un magatzem exclusiu per a l’òptima conservació d’aquests vins que està situat a Alcobendas. L’entrega es realitza a tot el territori peninsular, i en els propers mesos té com a objectiu aconseguir cobertura nacional.

A més, les despeses d’enviament són les més econòmiques del mercat, segons ha assenyalat la companyia, amb un període d’entrega de 48-72 hores.

La plataforma de venda en línia de Carrefour és ja un referent en l”e-Commerce’ espanyol amb 120 milions de visites, més de mig milió de referències i un milió de comandes anuals.

El seu supermercat en línia compta amb 700.000 articles disponible a la pàgina web, i és el primer a donar servei i cobertura al 98% de la població espanyola, segons ha ressaltat el grup, que ha destacat que aquests resultats confirmen la seva aposta per la innovació en ‘e-commerce’.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor