17.07.2017 - 12:13
MADRID, 17 (EUROPA PRESS)
Carrefour llança el seu nou celler en línia amb més de 1.000 referències, entre les quals es troben vins de tendència, grans vins, ampli assortiment de caves i xampany, entre d’altres, segons ha anunciat el grup.
El celler, que també disposa de vermuts, espirituosos i accessoris, preveu arribar a les 1.500 referències en els propers mesos, a més d’oferir contingut rellevant sobre cellers, denominacions d’origen i tipologia de raïms.
La botiga en línia ofereix al client la possibilitat de trobar la informació que necessita per ajudar-lo a trobar el seu vi adequat i així convertir-se en tot un expert.
El celler compta amb un magatzem exclusiu per a l’òptima conservació d’aquests vins que està situat a Alcobendas. L’entrega es realitza a tot el territori peninsular, i en els propers mesos té com a objectiu aconseguir cobertura nacional.
A més, les despeses d’enviament són les més econòmiques del mercat, segons ha assenyalat la companyia, amb un període d’entrega de 48-72 hores.
La plataforma de venda en línia de Carrefour és ja un referent en l”e-Commerce’ espanyol amb 120 milions de visites, més de mig milió de referències i un milió de comandes anuals.
El seu supermercat en línia compta amb 700.000 articles disponible a la pàgina web, i és el primer a donar servei i cobertura al 98% de la població espanyola, segons ha ressaltat el grup, que ha destacat que aquests resultats confirmen la seva aposta per la innovació en ‘e-commerce’.