25.08.2016 - 11:32
BARCELONA, 25 (EUROPA PRESS)
CaixaBank ha superat els 100.000 clients amb polseres Visa ‘contactless’, actualment la major experiència a Europa d’ús d’un ‘wearable’ com a mitjà de pagament per a compres, ha informat l’entitat aquest dijous en un comunicat.
L’accessori, que porta dos anys al mercat, ha estat el primer de les seves característiques llançat a Espanya i un dels primers del món a posar-se en marxa, i CaixaBank ofereix més d’una dotzena de models, amb colors diferents i personalitzats amb imatges de clubs de futbol.
El client pot tenir la seva polsera amb modalitat de pagament de dèbit, crèdit o prepagament, ja que és una targeta addicional a la targeta ‘contactless’ del client, per la qual cosa totes les compres realitzades amb ella es carreguen segons la modalitat que tingui contractada en la seva targeta.
El sistema és compatible amb tots els datàfons que accepten pagaments ‘contactless’ en qualsevol lloc del món, i CaixaBank ofereix una aplicació mòbil gratuïta perquè el client pugui portar un control de les operacions realitzades amb la polsera, que té les mateixes proteccions de seguretat que les targetes de crèdit.
En compres superiors a 20 euros, el client ha de teclejar el número PIN de la seva targeta per validar l’operació, mentre que, per a operacions inferiors, pot fer l’operació simplement acostant la polsera al terminal del comerç.