CaixaBank, premiada per les revistes The Banker i Global Finance per la seva digitalització

  • CaixaBank ha estat premiada per la revista britànica The Banker (del Grup Financial Estafis) i per la publicació nord-americana Global Finance, pel seu procés de digitalització i aposta per la innovació, ha informat l'entitat bancària aquest dimarts en un comunicat.

VilaWeb
Redacció
08.08.2017 - 11:53

BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)

CaixaBank ha estat premiada per la revista britànica The Banker (del Grup Financial Estafis) i per la publicació nord-americana Global Finance, pel seu procés de digitalització i aposta per la innovació, ha informat l’entitat bancària aquest dimarts en un comunicat.

En el cas de The Banker, el banc ha guanyat el premi al Millor Projecte Tecnològic de l’any en la categoria d’Intel·ligència Artificial pel llançament del ‘chatbot’ d’ImaginBank.

Aquest ‘chatbot’ és un programari de missatgeria disponible a la pàgina de Facebook d’ImaginBank o a través de l’app Facebook Messenger, mitjançant el qual els clients de l’entitat poden conèixer ofertes i descomptes exclusius.

La publicació britànica ha elogiat l'”esperit innovador” d’aquest projecte, que se serveix de la intel·ligència artificial per parlar amb els usuaris amb llenguatge natural, de forma clara, amistosa, i fins i tot amb emoticones, i oferir-los les promocions que millor s’adaptin als seus interessos i lloc de residència, ha assenyalat CaixaBank.

D’altra banda, Global Finance ha premiat a l’entitat catalana com el Millor Banc Digital a Espanya per la seva aposta per la digitalització per oferir una millor qualitat de servei als seus clients.

A més, la revista nord-americana també ha reconegut a l’entitat com la millor d’Europa Occidental en altres quatre categories: millor banca mòbil, millors xarxes socials, millor pàgina web per a clients particulars i millor sistema de pagaments de factures.

El president de CaixaBank, Jordi Gual, ha subratllat que l’estratègia digital és un dels pilars del Pla Estratègic 2015-2018, i l’aposta per la innovació “sempre ha format part de l’ADN de CaixaBank per utilitzar els avanços tecnològics en benefici dels clients”.

Per la seva banda, el conseller delegat de CaixaBank, Gonzalo Gortázar, ha afegit que la transformació que l’entitat està duent a terme afecta els processos interns “per ser més eficients i digitals”, a la manera en què es comunica amb els seus clients a través de canals més còmodes i convenients, i també al contingut dels serveis que ofereix.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor