CaixaBank, millor entitat europea i segona del món en serveis de banca mòbil

  • CaixaBank ha obtingut 85 punts sobre una escala de 100, la millor valoració de tota la banca europea

VilaWeb
Europa Press
19.08.2016 - 12:57
Actualització: 19.08.2016 - 14:01

CaixaBank ha rebut la puntuació més alta a l’informe fet per Forrester Research ‘2016 European Mobile Banking Funcionality Benchmark‘, que examina les aplicacions de banca mòbil d’11 grans entitats financeres venda al detall d’Europa.

Segons ha informat l’entitat catalana aquest divendres en un comunicat, també s’ha situat segona a l’estudi ‘2016 Global Mobile Banking Functionality Benchmark‘, que Forrester realitza avaluant les aplicacions de 46 bancs mundials.

Aquest és el segon any consecutiu que CaixaBank obté la puntuació més alta del sector a Europa, i a l’estudi europeu del 2016, Forrester destaca que l’entitat ‘segueix per davant dels seus competidors a Europa, amb un nivell d’excel·lència’ tant en funcionalitats bàsiques, amb una àmplia varietat de possibilitats de transaccions, com en serveis de nova generació i funcionalitats de màrqueting i vendes.

En total, CaixaBank ha obtingut 85 punts sobre una escala de 100, la millor valoració de tota la banca europea.

Segons dades del primer semestre del 2016, CaixaBank ha superat els tres milions de clients operatius de banca mòbil al mes, amb un creixement del 16% respecte a l’any passat, i se situa com l’entitat que té més clients actius d’un servei de banca mòbil a l’estat espanyol.

Pel que fa a nombre d’operacions, durant els sis primers mesos de l’any, CaixaBank ha registrat més de 4,4 milions de moviments i transaccions al dia en el seu canal mòbil, un 55% més que en el mateix període del 2015.

A través del mòbil es realitzen una de cada cinc transaccions de l’entitat, fet que el converteix en el segon canal operatiu dels clients de CaixaBank, només superat pel servei web.

Les opcions més sol·licitades són la consulta de comptes i targetes, els traspassos i transferències i la compravenda de valors, i els productes més contractats a través del mòbil són préstecs, targetes i fons d’inversió.

 

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 6€ al mes

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor