23.05.2017 - 11:59
BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)
CaixaBank ha creat un nou servei per enviar diners entre particulars mitjançant comandaments de veu a través de Siri, disponible solament en els mòbils iPhone, ha informat l’entitat aquest dimarts en un comunicat.
La funcionalitat ja està disponible per a tots els clients de CaixaBank en les noves versions de les aplicacions de CaixaBank Pay i imaginBank; l’assistent de veu d’iPhone segueix les instruccions de l’usuari quant a destinatari, quantitat i concepte i, finalment, realitza el pagament.
El servei suposa una de les primeres aplicacions de la biometria als pagaments electrònics en la banca europea, i CaixaBank es converteix al primer banc espanyol a oferir un servei de mitjans de pagament activat amb la veu.
Els passos per a la transacció s’inicien quan l’usuari ordena a l’assistent de veu del seu iPhone l’opció ‘Enviar diners’; automàticament, el sistema selecciona l’aplicació de CaixaBank, i el client ha de dir quant diners i a qui vol enviar-li-ho i Siri prepara l’operació, llista per ser confirmada a través del codi de seguretat habitual.
CaixaBank ha destacat que compta amb 5,4 milions de clients en banca online i 3,7 milions de clients en banca mòbil, i que és líder en banca electrònica amb 15,6 milions de targetes en circulació i una quota de mercat per facturació del 23,3%.