El centre català Big C s’uneix a l’asiàtica Gamers Hub amb l’objectiu de crear l’empresa d’e-sports més gran d’Europa

  • L'empresa organitzarà torneigs en línia i esdeveniments amb 'influencers' per arribar a cent cinquanta milions d'espectadors

VilaWeb

ACN

05.10.2021 - 14:18

El Barcelona Internacional Gaming Center (BIG C), un clúster amb d’empreses i centre d’alt rendiment d’e-sports amb seu a la capital catalana, ha arribat a un acord per crear una ‘joint venture’ amb l’empresa asiàtica Gamers Hub Media Events, una plataforma referent en l’organització de torneigs i creació de contingut d’esports electrònics. El nou grup rebrà el nom de BIGC X GHME i tindrà com a objectiu “crear l’empresa més gran d’e-sports d’Europa”. L’acord contempla accions com l’organització de torneigs en línia, d’esdeveniments amb ‘influencers’ o la creació de contingut relacionat amb l’univers dels videojocs per arribar a un públic de cent cinquanta milions d’espectadors únics.

Segons el fundador i soci gerent de Gamers Hub Media Events, Saad Khan, l’associació permetrà a l’empresa d’entrar al mercat europeu i crear sinergies per mantenir “una base sòlida” al Llevant. Per part de BIG C, l’acord permetrà d’ampliar la part en línia del negoci “amb enormes garanties”. “Ara serem capaços d’oferir a les empreses una plataforma genèrica de torneigs amb una experiència completa del món dels e-sports i l’esport”, subratlla el fundador de BIG C, Jean Sebastian Ventura.

A banda de BIG C i Gamers Hub Media Evensts, el nou esquema empresarial també incorporarà grups especialitzats en la creació i promoció de competicions de videojocs –National Gaming League o Reset XP-, empreses encarregades de la gestió d”influencers’ –Glory4Builders- i companyies especialitzades en salut i nutrició –Gamers Gym-. Altres noms que formen part de l’acord són l’agència de contingut patrocinat Srta. Templeton, l’agència de màrqueting esportiu SportiveWays i la productora audiovisual amb seu a Barcelona Sport Media Studio.

El nou grup acumula més de cent quaranta esdeveniments organitzats –amb premis repartits per valor de gairebé 650.000 euros-, amb una base de 250.000 jugadors –dels quals 5.000 són professionals-, 300 ‘influencers’ a Europa i Llevant i més de 800 hores de contingut audiovisuals de producció pròpia.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor