25.07.2017 - 11:53
MADRID, 25 (EUROPA PRESS)
La Lliga Endesa ha desvelat aquest dimarts el nou aspecte del seu logo, un redisseny pensant per simplificar i modernitzar la imatge de la competició després de la renovació dels ‘naming rights’ per a les properes quatre temporades
El nou logo, que entra en vigor des d’avui 25 de juliol, s’actualitza d’acord amb la nova línia gràfica d’Endesa, amb l’adaptació de la seva marca i la utilització de colors més elèctrics, segons detalla l’ACB en un comunicat.
Ambdues entitats continuen una relació d’èxit iniciada al juliol del 2011, que va convertir la companyia elèctrica en el patrocinador principal de l’ACB i que dona nom a la lliga professional (Lliga Endesa), de la mateixa manera que al torneig inaugural de la temporada (Supercopa Endesa).
Un cop finalitzat l’acord inicial, ACB i Endesa han renovat aquest estiu la seva relació per unes altres quatre temporades, en un nou contracte amb extensió fins al 2021, moment en què es compliran 10 anys de la unió entre ambdues entitats.