03.09.2016 - 11:47
BARCELONA, 3 (EUROPA PRESS)
Les Oficines d’Atenció al Ciutadà (OAC) de Barcelona ampliaran els tràmits amb cita prèvia a partir d’aquest dilluns i incorporaran les gestions relacionades amb el Padró Municipal d’Habitants, segons ha informat aquest dissabte l’Ajuntament en un comunicat.
Els tràmits més habituals, com la tramitació de permisos d’obres o activitats i els relacionats amb l’urbanisme, la Hisenda Municipal i els animals de companyia, ja requereixen cita prèvia a l’OAC.
El servei de cita prèvia permet als ciutadans escollir l’oficina, el dia i l’hora, i la sol·licitud es pot fer a través del portal web ajuntament.barcelona.cat/cita; des dels quioscos de tràmits i serveis; trucant al telèfon gratuït del civisme 900 226 226 o al 010, o bé des del mòbil.
Des de dilluns passat, mitjançant el telèfon gratuït del civisme, es pot demanar cita per a les Oficines d’Atenció al Ciutadà, de dilluns a dissabte, de 8 a 20 hores.
D’altra banda, no cal sol·licitar cita prèvia per a consultes d’informació general i gestions relacionades amb la ‘Targeta Rosa’, així com tampoc per a la presentació de denúncies administratives i la presentació de documentació en el registre municipal; tot i això, en aquest últim cas, es requereix cita prèvia si es volen presentar més de cinc documents de manera simultània.