23.08.2016 - 17:42
BARCELONA, 23 (EUROPA PRESS)
Les vendes de mòbils ‘ultrapremium’ –amb pantalla de més de 5,5 polzades i un cost de més de 600 euros– a Barcelona han crescut un 9% des de començament d’any, amb una mitjana de despesa que també ha augmentat en 30 euros respecte a fa un any, i ha arribat als 793 euros, segons dades de la consultora GFK.
Així ho ha anunciat aquest dimarts el responsable de Tecnologia i Plataformes de Samsung Espanya, Ángel Pascual, a la presentació a Barcelona del nou Samsung Galaxy Note7, que la companyia destaca com el seu ‘smartphone’ més potent fins avui.
El dispositiu va ser presentat a Nova York el 2 d’agost, i la companyia l’ha llançat en un moment en què està creixent en quota de mercat, ja que ha passat del 21,8% al 22,3% a escala mundial, segons dades de la consultora Gartner.
El 16 d’agost va començar el període de pre-compra del Samsung Galaxy Note7 a través de la botiga en línia de la companyia i de les principals distribuïdores a Europa, i els qui adquireixin el mòbil abans de final de mes s’enduran la nova versió de les ulleres de realitat virtual Samsung Gear VR, tot a un preu de 859 euros.
El nou vaixell insígnia de Samsung es posarà a la venda a Europa el divendres 2 de setembre, i entre les seves particularitats figura la millora del S Pen i l’escàner d’iris com a mecanisme de seguretat, a més de la seva resistència a l’aigua, entre d’altres característiques.