Bankia llança una plataforma en línia per respondre preguntes corporatives sobre l’entitat

  • Bankia ha llançat un canal de comunicació en línia per rebre preguntes corporatives sobre l'entitat per part de qualsevol persona a les quals es compromet donar resposta en un termini màxim de tres dies.

VilaWeb
Redacció
10.07.2017 - 16:19

MADRID, 10 (EUROPA PRESS)

Bankia ha llançat un canal de comunicació en línia per rebre preguntes corporatives sobre l’entitat per part de qualsevol persona a les quals es compromet donar resposta en un termini màxim de tres dies.

A través d’aquesta plataforma, anomenada ‘Bankia Respon’, l’entitat només respondrà preguntes relacionades amb aspectes institucionals, mentre que les qüestions de caràcter comercial hauran de ser dirigides l’àrea d’atenció al client de l’entitat.

El canal actuarà també com un repositori de preguntes i respostes, de manera que es generarà un lloc de consulta sobre els temes institucionals de l’entitat que estarà permanentment actualitzat. Les preguntes i respostes apareixeran ordenades per temàtiques i per data de contestació.

“La transparència és una gran oportunitat per a nosaltres, ja que ens permet explicar el que fem, per què ho fem i per què és útil per a la societat i els nostres clients”, ha apuntat el president de Bankia, Jose Ignacio Goirigolzarri.

A Bankia estan “convençuts” que “la sostenibilitat de qualsevol projecte empresarial passa per que la societat vulgui que existeixis”, segons ha afegit.

Recomanem

La premsa lliure no la paga el govern. La paguem els lectors.

Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures.

Fer-me'n subscriptor
des de 75€ l'any
Fer-me'n subscriptor