27.06.2016 - 17:43
BARCELONA, 27 (EUROPA PRESS)
La Universitat Abat Oliba UAO CEU ha donat aquest dilluns el tret de sortida del Summer Camp de CEU Emprèn a través de la II Jornada d’Emprenduria Experiencial, que organitza la Càtedra d’Empresa Familiar i Creació d’Empreses d’universitat, ha informat la universitat en un comunicat.
El primer ponent de la Jornada ha estat el que ha estat director de Màrqueting de Correus Pau Cubells, qui ha compartit amb els participants les lliçons que ha extret de la seva trajectòria professional.
La seva trajectòria ha començat com DJ, i després va passar a companyies com Warner Music, Círculo de Lectores, Univers Digital, Correus i, actualment, la consultora de màrqueting Pranayama, fundada per ell mateix.
De Correus, ha recordat l’enorme repte de canvi d’identitat corporativa que va haver d’emprendre, i ha subratllat que la marca és una qüestió bàsica per a l’empresa: “Qui té una marca té un tresor. Els empresaris ofereixen serveis, però els clients elegeixen marques”.
La conferència de Cubells ha precedit les d’altres figures de referència dins del món de l’emprenedoria, que han completat el programa de la II Jornada d’Emprenedoria Experiencial: el CEO de Waynabox, Pau Sendra; el CEO i fundador de Sonarventures, Álvaro Cuesta; la CEO i fundadora de LestGoi!, Yaiza Canosa; i la CEO i cofundadora de Dietox, Virginie Roge.
La jornada ha estat l’avantsala del Summer Camp que durant aquesta setmana CEU Emprèn, amb la col·laboració de Banc Santander, desenvolupa en la UAO CEU.
Els estudiants participants al Summer Camp plantegen, per equips, un model de negoci que aniran polint al llarg dels diferents tallers d’emprenedoria.
El programa s’estructura com un itinerari que acaba divendres, 1 de juliol, amb la presentació dels projectes: ‘Taller 1. Ecosistema Emprenedor’; ‘Taller 2. Models de Negoci’; ‘Taller 3. Elevator Pitch’ i ‘Batalla de Pitches’.