08.05.2024 - 13:31
|
Actualització: 08.05.2024 - 14:06
La companyia de begudes energètiques Aquarius ha demanat disculpes a les xarxes per haver escrit erròniament la paraula “suar” en el seu darrer anunci en català. El lema de la campanya publicitària de la companyia, tal com s’ha denunciat a Twitter, era “Sudar és bonic”. “S’agraeix que feu publicitat en català, però passeu-hi el corrector si us plau”, ha dit un usuari.
Gent d' @Aquarius_Esp s'agraeix que feu la publicitat en català, però passeu-hi el corrector si us plau 😭 pic.twitter.com/XDypQoRzd6
— Wilbur🏳️🌈 (@wilbur_kyriu) May 7, 2024
La polèmica començà ahir, quan el periodista Pere Solà denuncià l’errada també a través de Twitter. “De debò!?”, escrigué. “Sudan del sud o Sudan del n ord?”, ironitzà l’escriptor Màrius Serra.
De debò!? pic.twitter.com/DPrq1HFnVS
— Pere Solà Gimferrer (@PereSGimferrer) May 7, 2024
Altres usuaris també se’n van fer ressò. “No era gaire difícil revisar-ho abans de penjar-ho a tot arreu…”, escrigué Halldor Mar.
A veure @CocaCola_es, no era gaire difícil revisar-ho abans de penjar-ho a tot arreu… https://t.co/xlrkphGR2C
— Halldor Mar (@HalldorMar) May 7, 2024
Sudan del nord o Sudan del sud, senyors de la Coca-cola? https://t.co/44IJr5ipkM
— Màrius Serra (@mariusserra) May 7, 2024
Avui, la companyia ha demanat disculpes i ha explicat a Twitter que retirarà l’anunci i el substituirà per una versió corregida. “Hola, gràcies per compartir aquesta informació i lamentem la confusió! Els nostres equips treballen per substituir tan aviat com sigui possible els cartells erronis, i revisem l’assumpte perquè no torni a passar. Apreciem enormement la teva confiança”, ha escrit Aquaris en un piulet en espanyol.
Hola, ¡gracias por compartir esta información y lamentamos la confusión! Nuestros equipos están trabajando para sustituir a la mayor brevedad posible los carteles erróneos y estamos revisando el asunto para que no vuelva a ocurrir. Apreciamos enormemente tu confianza 😊
— Aquarius España (@Aquarius_Esp) May 8, 2024