25.03.2019 - 20:40
|
Actualització: 26.03.2019 - 00:07
La multinacional Apple ha presentat com a gran novetat una targeta de crèdit pròpia, que estarà disponible als Estats Units d’Amèrica aquest estiu, a més d’una plataforma de continguts en directe o streaming de films, sèries i documentaris.
Per a la targeta de crèdit, anomenada ‘Apple Card’, la multinacional s’ha associat amb el banc d’inversió Goldman Sachs i Mastercard. Té dues característiques destacades. La primera és que no té comissions ni interessos, sinó que l’usuari és remunerat amb un 2% de la compra (3% si són productes Apple).
La segona és que, com que va vinculada al mòbil, no té ni número, ni codi de seguretat, ni data de caducitat ni signatura, sinó que tot és emmagatzemat al mòbil. A més integrarà estatístiques financeres personals.
L’altra gran novetat és un servei de consum de continguts en directe i streaming, anomenat ‘Apple TV+’. El servei presenta continguts audiovisuals originals, que compten amb la participació, de Steven Spielberg, Reese Witherspoon, Jennifer Aniston, Sofia Coppola i JJ Abrams, per exemple. També ha presentat més novetats, com la introducció de revistes a Apple News o un servei de streaming de videojocs (Apple Arcade).