22.08.2016 - 14:13
MADRID, 22 (EUROPA PRESS)
Apple està canviant les seves botigues. Ja no només es tracta de l’aspecte exterior de les mateixes i de prescindir del qualificatiu “store”, sinó que està reorganitzant l’estructura de treballadors, així com els espais i els usos en les mateixes.
Els de Cupertino reorganitzaran els seus treballadors i crearan tres noves figures en les seves botigues: Pro, Creative Pro i Technical Expert.
Pro és la figura amb nivell més alt en els establiments d’Apple i serà un lloc atorgat als treballadors amb més coneixement i més experiència en la companyia.
Creative Pro l’ocuparan treballadors amb gran coneixement de la marca, segons informe MacRumors, tot i que no es coneixen detalls exactes de la diferència entre els primers i els segons.
Technical Expert seran aquells treballadors encarregats de contactes en cas d’avaria.
Apple, a més, ha actualitzat el seu “credo”, que resumeix l’esperit de a empresa o que explica el que l’empresa deu i vol transmetre. Entre d’altres, afegeix punts com “Obtenim la força de les nostres diferències, des de l’experiència i la perspectiva, fins a la col·laboració i el debat. Estem oberts” o “Creiem que la nostra ànima és la nostra gent, gent que es veu a si mateixa representada en el proïsme. Gent que il·lumina un focus, i després s’allunya d’ell. Gent que treballa a deixar aquest món millor que ho van trobar. Gent que viu per enriquir les vides”.