Apple obre un servei d’atenció als usuaris a Twitter

  • Hi ofereix trucs i respostes a les qüestions plantejades pels seus clients

VilaWeb

Redacció

07.03.2016 - 02:00

Apple ha activat aquesta setmana un nou canal per a donar suport tècnic i atenció als milions d’usuaris dels seus productes. Es tracta d’un compte a la xarxa social Twitter, @AppleSupport, que a més d’oferir trucs i guies d’ús, respon qüestions plantejades pels usuaris, la majoria via missatges directes.

Ara mateix, el compte ja ha superat amb escreix els cent vint mil seguidorsi més de dues mil interaccions.

https://twitter.com/AppleSupport/status/705377245578199040

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor