03.08.2016 - 15:19
BARCELONA, 3 (EUROPA PRESS)
La Generalitat ha estrenat un ‘bot’ a Telegram per localitzar serveis pròxims i oferir a la ciutadania informació sobre equipaments, segons ha informat la Conselleria de la Presidència aquest dimecres en un comunicat.
Aquesta iniciativa es realitzarà amb un ‘bot’, que consisteix a un programari dins de l’aplicació amb la qual els usuaris poden interactuar amb els motors de cerca mitjançant l’enviament d’ordres i peticions en línia dels diferents comandaments.
El ‘bot’ consultarà la base de dades dels equipaments oficials de la Generalitat i localitzarà comissaries de Policia, farmàcies, hospitals, centres sanitaris i centres d’atenció primària.
En el cas que hi hagi resultats de la recerca, l’aplicació donarà el nom del servei, la direcció, la població i el telèfon i en cas de no trobar una resposta satisfactòria es posarà a l’usuari en contacte amb el canal d’atenció ciutadana per poder preguntar a un operador del 012.
El canal de la Generalitat en l’aplicació Telegram es va inaugurar el 12 de maig amb l’objectiu de difondre notícies, continguts i informacions amb valor per a la ciutadania i té 2.000 seguidors.
El perfil de consultes del 012 a Telegram està actiu des de començaments del 2015, funciona com un complement a l’atenció telefònica i ha rebut des de febrer de l’any passat unes 7.000 consultes.