14.03.2025 - 20:43
|
Actualització: 14.03.2025 - 21:54
Nou dia d’endarreriments a Rodalia. Aquest vespre, n’hi ha a les línies R3 i R4. A la línia R3, els endarreriments poden superar els trenta minuts a causa d’una incidència a la infrastructura entre Parets del Vallès i Granollers Canovelles.
A la R4, poden superar els vint minuts. En paral·lel, sí que s’han solucionat ja incidències en unes quantes línies que provocaven afectacions. Hi havia endarreriments a la R2 Sud i Nord, però a poc a poc es recuperen les freqüències habituals.
A la R1 s’ha reparat una incidència a la infrastructura entre Sant Pol de Mar i Calella que causava que els trens augmentessin el temps de recorregut en aquest tram. També s’ha normalitzat el servei a la R7, que patia afectacions puntuals per l’avaria d’un material.