08.06.2017 - 17:50
Estats Units és el primer consumidor del món de vins en general
BARCELONA, 8 (EUROPA PRESS)
La DO Cava ha organitzat a Nova York dos esdeveniments amb la col·laboració de l’Icex i el Basque Culinary Center dirigits a professionals del sector del vi i la gastronomia per donar a conèixer i promocionar els seus caves.
Segons ha informat el Consell Regulador aquest dijous, la primera trobada va tenir lloc en el conegut bar de vins ‘Corkbuzz’ d’Union Square i va consistir en una masterclass sobre la DO Cava amb tast de deu caves Premium per part de la sumiller i comunicadora americana, Marnie Old.
Les trenta persones que van participar van destacar la qualitat dels caves i es van mostrar satisfetes d’aquesta proposta de la DO Cava per mostrar les virtuts dels caves Premium.
A la nit, va tenir lloc el segon esdeveniment en el restaurant Blue Hill, un dels millors del món segons la llista 50Best; els assistents, entre els quals figuraven els principals mitjans de comunicació del sector del vi i la gastronomia a New York, van gaudir els dotze caves Premium escollits per Marnie Old i el menú degustació de l’equip del Xef Dan Barber.
El president del Consell Regulador del Cava, Pedro Bonet, ha destacat la importància de celebrar aquests actes a Nova York ja que els Estats Units és el primer consumidor del món de vins en general i de la gamma Premium en particular.
“Quant al cava, cal dir que té una bona evolució als Estats Units però hem de treballar en la seva promoció amb un llenguatge adequat a aquest tipus de producte ja que existeix un alt grau d’especialització”, ha recordat Bonet.