22.05.2017 - 12:16
BARCELONA, 22 (EUROPA PRESS)
Els productes catalans amb Denominació d’Origen Protegida (DOP) han registrat un increment de vendes del 5,5% de mitjana el 2016 als supermercats de la cadena Caprabo, sent l’arròs (9,7%), el formatge (7,2%) i l’oli (6,4%) els més venuts, ha informat la companyia aquest dilluns en un comunicat.
El director general de Caprabo, Marin Gandiaga, i el president de la Federació Catalana DOP Indicació Geogràfica Protegida (IGP), Josep Pere Colat, han renovat recentment l’acord de col·laboració per fomentar aquests productes, que pretén posar en valor l’economia local i la qualitat i varietat de la producció agroalimentària de qualitat.
Per al desenvolupament d’aquest programa de productes de proximitat, que Caprabo va iniciar el 2013, la cadena de supermercats compta amb la col·laboració de la Conselleria d’Agricultura i Ramaderia, de la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (Fcac) i la Federació Catalana DOP-IGP.