18.09.2017 - 14:20
Durant aquest setembre més de 350 productes de proximitat tenen descomptes de fins al 50%
BARCELONA, 18 (EUROPA PRESS)
Caprabo ha llançat aquest mes de setembre la seva campanya anual de promoció de productes catalans, en la qual més de 350 productes de proximitat tenen descomptes de fins al 50%, ha informat la cadena aquest dilluns en un comunicat.
L’objectiu de la campanya és fomentar el coneixement i el consum de productes del territori com a olis, aigua, cafès, caves, xocolates, fruita seca, galetes, licors, ous, vinagres, llet, llegums, salses, pasta, formatges, fruites, verdures, carns i llards, entre d’altres.
De fet, les vendes de productes de proximitat de Caprabo superen els 28 milions d’euros de facturació i han registrat un increment proper al 15% en l’últim any.
La campanya d’aquest any dóna continuïtat a la celebració de la II Fira Caprabo de Productes de Proximitat a Barcelona, que va reunir dissabte passat 22 petits productors i cooperatives agroalimentàries de Catalunya en el supermercat Caprabo del Centre Comercial de L’Illa Diagonal.
Caprabo es va convertir el 2013 en el primer supermercat a incloure el segell oficial ‘Venda de Proximitat’ i també va ser el primer a tenir els 11 productes catalans que tenen el segell oficial europeu de Denominació d’Origen Protegit (DOP).