17.06.2016 - 14:04
BARCELONA, 17 (EUROPA PRESS)
Caprabo ha augmentat un 15% les vendes de productes de proximitat des de començament d’any, una tendència que reforça la iniciada l’any passat, quan la cadena de supermercats va registrar una facturació de més de 25 milions d’euros en aquest tipus de productes, un 10% més.
Així ho han explicat el director comercial de Caprabo, Josep Barceló, i el responsable de Proximitat de Caprabo, Fernando Tercero, a la presentació de la I Fira Caprabo de Productes de Proximitat de Barcelona, que s’ha celebrada aquest divendres en el supermercat del centre comercial L’Illa Diagonal.
L’acte també ha comptat amb la participació del director general d’Alimentació, Qualitat i Indústries Agroalimentàries de la Generalitat, Antoni Diaz; el representant de la Federació Catalana de Cooperatives Agràries, Josep Erra, i una representació de la Federació Catalana de DOP i IGP.
Així, en el primer semestre de l’any, Caprabo ha introduït uns 300 nous productes de petits productors i cooperatives agràries en els seus establiments i al voltant de 30 nous productors.
A més, l’any passat la companyia va introduir, a través del seu Programa de Proximitat per Comarques, gairebé 700 noves referències de més de 267 petits productors i cooperatives agràries de Catalunya (241 petits productors i 26 cooperatives agràries), un 7% més de proveïdors.
La I Fira Caprabo de Productes de Proximitat de Barcelona reuneix per primera vegada a la ciutat a una trentena de petits productors i cooperatives agroalimentàries amb l’objectiu de fomentar el coneixement i consum d’aquests productes a la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana, on es consumeixen menys que a la resta de comarques catalanes.