02.01.2025 - 15:10
|
Actualització: 02.01.2025 - 17:37
À Punt Radiotelevisió Valenciana ha tancat l’any amb una audiència acumulada de més de quatre milions d’espectadors, cosa que representa un increment de gairebé cent mil persones respecte a l’any anterior i equival al 83,12 % del País Valencià, especialment per la cobertura de la gota freda.
L’àrea d’Informatius ha estat fonamental en aquest augment d’audiència, ja que els programes informatius, inclosos L’oratge, els Esports, i els magazins Bon Dia Comunitat Valenciana i En Directe, han aportat un 41,7 % a l’índex d’audiència anual de la cadena, cosa que representa un augment del 8,6 % respecte del 2023, quan la xifra va ser del 32,9 %.
Per Nadal, el programa especial Campanades 2025, emès la nit de Cap d’Any i presentat per Àlex Blanquer i Ximo Rovira, va ser un altre dels grans moments del 2024 per a À Punt, amb una mitjana de 317.000 espectadors i un 4,3 % de quota de pantalla, assolint un pic màxim del 8,5% durant la retransmissió de les campanades. Els dies més vistos de la història d’À Punt van estar marcats per la gota freda, de fet el NTC Nit de dimarts 29 d’octubre, amb la cobertura especial de la catàstrofe, va assolir la xifra rècord de 361.000 espectadors, amb una audiència acumulada de 768.000 i un 21,6% de quota de pantalla.
La cobertura del temporal va mantenir alts nivells d’audiència durant tota la setmana, amb més d’un milió d’espectadors acumulats a L’oratge i NTC Nit. Tots quatre dies amb més audiència de la història de la cadena es van produir entre el 29 d’octubre i el primer de novembre, amb pics de fins al 13,7% de share al NTC Nit de dimecres 30 d’octubre.
Pel que fa a entreteniment, els especials de les Mascletaes de les Falles van ser el més vist d’À Punt, amb una mitjana de 141.000 espectadors i un 14,7% de quota de pantalla. També sobresurt el programa Xino Xano, que congrega cada nit 105.000 espectadors i arriba a un 3,9 % de quota de pantalla, juntament amb la sèrie ‘La Ley del Mar’, que ha estat la més vista de l’any amb 94.000 espectadors i un 6, 6% de quota de pantalla.
Una de les estrenes més destacades del 2024 va ser el programa A la Saca, presentat per Eugeni Alemany. El concurs ha aconseguit reunir cada nit 93.000 espectadors i registrar una quota del 3,9% a la franja de l’access prime time, millorant un 58% la rendibilitat d’aquesta franja respecte de l’any anterior.