À Punt tanca l’any amb rècords d’audiència per la gota freda

  • Els dies amb més públic de la història d'À Punt van ser el de la tragèdia a causa de la gota freda

VilaWeb

EFE

02.01.2025 - 15:10
Actualització: 02.01.2025 - 17:37

À Punt Radiotelevisió Valenciana ha tancat l’any amb una audiència acumulada de més de quatre milions d’espectadors, cosa que representa un increment de gairebé cent mil persones respecte a l’any anterior i equival al 83,12 % del País Valencià, especialment per la cobertura de la gota freda.

L’àrea d’Informatius ha estat fonamental en aquest augment d’audiència, ja que els programes informatius, inclosos L’oratge, els Esports, i els magazins Bon Dia Comunitat Valenciana i En Directe, han aportat un 41,7 % a l’índex d’audiència anual de la cadena, cosa que representa un augment del 8,6 % respecte del 2023, quan la xifra va ser del 32,9 %.

Per Nadal, el programa especial Campanades 2025, emès la nit de Cap d’Any i presentat per Àlex Blanquer i Ximo Rovira, va ser un altre dels grans moments del 2024 per a À Punt, amb una mitjana de 317.000 espectadors i un 4,3 % de quota de pantalla, assolint un pic màxim del 8,5% durant la retransmissió de les campanades. Els dies més vistos de la història d’À Punt van estar marcats per la gota freda, de fet el NTC Nit de dimarts 29 d’octubre, amb la cobertura especial de la catàstrofe, va assolir la xifra rècord de 361.000 espectadors, amb una audiència acumulada de 768.000 i un 21,6% de quota de pantalla.

La cobertura del temporal va mantenir alts nivells d’audiència durant tota la setmana, amb més d’un milió d’espectadors acumulats a L’oratge i NTC Nit. Tots quatre dies amb més audiència de la història de la cadena es van produir entre el 29 d’octubre i el primer de novembre, amb pics de fins al 13,7% de share al NTC Nit de dimecres 30 d’octubre.

Pel que fa a entreteniment, els especials de les Mascletaes de les Falles van ser el més vist d’À Punt, amb una mitjana de 141.000 espectadors i un 14,7% de quota de pantalla. També sobresurt el programa Xino Xano, que congrega cada nit 105.000 espectadors i arriba a un 3,9 % de quota de pantalla, juntament amb la sèrie ‘La Ley del Mar’, que ha estat la més vista de l’any amb 94.000 espectadors i un 6, 6% de quota de pantalla.

Una de les estrenes més destacades del 2024 va ser el programa A la Saca, presentat per Eugeni Alemany. El concurs ha aconseguit reunir cada nit 93.000 espectadors i registrar una quota del 3,9% a la franja de l’access prime time, millorant un 58% la rendibilitat d’aquesta franja respecte de l’any anterior.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem

Fer-me'n subscriptor