27.06.2016 - 11:30
MADRID, 27 (EUROPA PRESS)
Una mica més de 26.460.000 espectadors van seguir per televisió els resultats electorals, fet que suposa tres milions menys que en els comicis del 20 de desembre del 2015, quan l’audiència es va situar prop dels 29 milions d’espectadors.
A més, la nit electoral no va suposar variacions significatives respecte, per exemple, a diumenge anterior, segons ha informat Barlovento Comunicación a partir de dades de Kantar Media.
Els especials que van realitzar La 1 de TVE, Antena3, Telecinco, La Sexta, Cuatro i 13TV van començar en horaris diferents, per la qual cosa no és possible quantificar amb exactitud quanta audiència van reunir en conjunt.
El que sí que destaquen les xifres registrades en la jornada electoral és que prop de 30 milions de persones van connectar en algun moment del dia amb un programa informatiu durant el diumenge. De fet, el 48% del temps en ‘prime time’ de les cadenes en obert van correspondre a un espai d’aquestes característiques.