22.11.2013 - 06:00
Ara fa trenta-cinc anys que es va estrenar al Villarroel Teatre de Barcelona una de les obres més conegudes de la companyia Dagoll Dagom, ‘Antaviana’, basada en texts de Pere Calders i amb música i cançons de Jaume Sisa. L’originalitat del musical va inspirar el 1996 un grup de joves professionals del disseny a l’hora de batejar, des de les Borges Blanques, la seva empresa de desenvolupament de projectes web i digitals. De fet, gràcies a l’empenta de l’estudi web més veterà i singular del país la capital de les Garrigues es va convertir, ràpidament, en el Silicon Valley català, el Silicon Pagès segons els seus termes. De Can Antaviana, n’han sortit grans webs corporatives i, també, moltes pàgines i aplicacions vinculades a mobilitzacions socials i polítiques de la comarca i el país, com les impulsades per l’Assemblea Nacional Catalana. Antaviana es va imposar des del començament d’aportar el seu talent als clients, però també a la societat: amb la proposta, fa anys, de Santa Tecla com a patrona de la xarxa, o amb un assaig de la Festa de Celebració de la Independència, demà, a les Borges. Ens en parlen Xavi Pastó i Jordi Calvís.
· Podeu escoltar el programa en format mp3.
· També a través d’algunes ràdios locals i des de la Xarxa.
· Podeu descarregar el podcast de l’Internauta des de VilaWeb o de l’iTunes.
L’Internauta s’emet a VilaWeb cada divendres.