Presenten a Malgrat el llibre “Salvador Armendares i Torrent (Malgrat de Mar 1893-Mèxic, D.F. 1964). Metge i polític”

VilaWeb
13.11.2006 - 10:08

La premsa lliure no la paga el govern, la paguen els lectors


Fes-te de VilaWeb, fem-nos lliures

L’historiador Josep Cruanyes Tor va presentar aquest diumenge a les dotze del migdia el llibre “Salvador Armendares i Torrent (Malgrat de Mar 1893-Mèxic, D.F. 1964). Metge i polític”. El llibre, és obra de Jaume Torrent Oriol i ha estat editat per l’editorial Viena i ha comptat amb el suport del Parlament de Catalunya, dels Ajuntaments de Malgrat i Vilafranca del Penedès i de la Fundació Josep Irla.

Salvador Armendares va néixer a Malgrat el 1893, va estudiar batxillerat a Girona i la carrera de Medicina a Barcelona. Va ser regidor de l’Ajuntament de Vilafranca i diputat al Parlament de Catalunya. Armendares va haver d’exiliar-se i va formar part del Consell Nacional Català, que va escollir Josep Tarradellas, com a president de la Generalitat de Catalunya a l’exili. L’autor del llibre ha dedicat més de 20 anys a l’estudi de la biografia d’Armendares, una persona a través de la qual descobrim tot un passat recent, injustament oblidat.

Us proposem un tracte just

Esperàveu topar, com fan tants diaris, amb un mur de pagament que no us deixés llegir aquest article? No és l’estil de VilaWeb.

La nostra missió és ajudar a crear una societat més informada i per això tota la nostra informació ha de ser accessible a tothom.

Això té una contrapartida, que és que necessitem que els lectors ens ajudeu fent-vos-en subscriptors.

Si us en feu, els vostres diners els transformarem en articles, dossiers, opinions, reportatges o entrevistes i aconseguirem que siguin a l’abast de tothom.

I tots hi sortirem guanyant.

per 75 € l'any

Si no pots, o no vols, fer-te'n subscriptor, ara també ens pots ajudar fent una donació única.

Si ets subscriptor de VilaWeb no hauries de veure ni aquest anunci ni cap. T’expliquem com fer-ho

Recomanem