L’etnocentrisme parisenc: una dura lliçó a aprendre
Una obra demolidora de l'historiador bretó Jean-Jacques Monnier explica fins a quin punt ha estat cruel i violenta la construcció dels estats centralitzats europeus
Un moment de la representació que es fa a la Basílica de Santa Maria d’Elx. Fotografia: Pablo Miranzo.
El director de l’FBI, Kash Patel, es dirigeix a agents del cos a Washington DC. Fotografia: @fbidirectorkash.
Persones es refresquen en una font a la localitat de Xàtiva enmig de l’onada de calor. Fotografia: Manuel Bruque.
El primer ministre d’Israel ha confirmat que també intervindrà contra els camps de desplaçats a la costa central de l’enclavament. Fotografia: Europa Press.
Marxa per Palestina a Barcelona, convocada per la plataforma internacional Global Movement to Gaza, que reclama que els governs que actuïn contra el genocidi d’Israel a Gaza, aquesta tarda a Barcelona. Fotografia: EFE / Quique García.
Aquesta funcionalitat és per als membres de la comunitat de Vilaweb. Si encara no en sou subscriptors, cliqueu en aquesta pàgina per veure'n els avantatges.
S'ha afegit la noticia a Favorits.