Aquesta nova versió d'Elpunt.cat, que s'ha dut a terme amb el suport del Departament de Cultura i Mitjans de Comunicació de la Generalitat, representa per a El Punt l'obertura d'una porta al futur. No exactament en el sentit tecnològic –el fenomen web té més d'una dècada de recorregut–, però sí quant al fet que no disposarà d'un equip professional específic sinó que ha estat assumit per la mateixa estructura professional actual.
Amb aquest mateix criteri, el web s'ha desenvolupat íntegrament a El Punt: els responsables de la secció de Disseny, Jordi Molins i Ramon Buch, n'han fet la presentació gràfica; el departament de Sistemes, encapçalat per Josep Madrenas i Marc Massot, n'ha executat l'estructura tecnològica, i el director adjunt Enric Serra, el disseny informatiu i la connexió amb l'estructura redaccional. Així mateix, Jordi Cantó n'ha assumit la direcció comercial a fi de fer arribar als diferents sectors d'anunciants els incomptables avantatges d'aquesta nova plataforma per als seus interessos de difusió comercial. És important remarcar que, més enllà d'aquest equip, els continguts del web són a cura de tots els periodistes d'El Punt tant si tenen funcions de coordinació com si són a peu de carrer. Per això aquests dies es viu la gestació del nou Elpunt.cat amb la mateixa il·lusió i expectació que fa trenta anys, quan es preparava la sortida d'aquest diari que ha esdevingut el líder de la informació local a Catalunya.
GRÀCIES A VILAWEB
El nou web tanca una etapa de gairebé vuit anys amb Vilaweb . Gràcies a la bona predisposició del mitjà digital líder dels Països Catalans, El Punt ha pogut ser present a la xarxa compartint-hi capçalera, i ha arribat, durant el 2008, a una mitjana mensual de 91.862 usuaris únics, 220.272 visites i 1.088.071 pàgines vistes. Aquesta col·laboració continuarà ara en altres nivells, i també permetrà que els continguts enregistrats en aquesta primera etapa d'Elpunt.cat continuïn sent consultables a través del cercador de Vilaweb.