Wizz Air treballava a l'aeroport de Girona des del 2004, inicialment amb un vol a Budapest, i aquesta última temporada amb vols a la ciutat polonesa de Katowice i a la capital de Bulgària, Sofia. Les rutes, d'una freqüència de dos vols d'anada i tornada a la setmana, van portar el 2008 50.579 passatgers, una xifra rècord de la companyia a l'aeroport de Girona, ja que havia decidit mantenir les rutes tot l'any. Des del 2004 i fins al 2007, Wizz Air només treballava a Vilobí els mesos d'estiu, generalment de maig a octubre, i obtenia uns registres que el 2004, el 2006 i el 2007 van superar els 28.000 passatgers per any. El 2005 havia arribat fins als 33.798 viatgers.
Des del passat 14 de gener, però, la companyia de baix cost ha traslladat les rutes a l'aeroport del Prat, ja que considera que és «la millor alternativa» per visitar la capital catalana, ja que els seus usuaris tindran un accés «fàcil i directe» a Barcelona. A més, ha reduït de dos a un els vols setmanals.
D'aquesta manera, la companyia irlandesa Ryanair es queda com l'única que fa vols regulars a l'aeroport gironí, ja que tardor passada mateix la companyia de baix cost Transavia també va suprimir les rutes regulars a Rotterdam i París-Orly. La reestructuració del sector aeri i l'adaptació al context de crisi econòmica són els motius que va exposar Transavia, que malgrat tot no descarta recuperar alguna ruta des de Girona pels mesos d'estiu, i que continua oferint vols des de Barcelona.