| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dijous, 24 d'abril de 2025


dimarts, 20 de gener de 2009
>

Més instal·lacions i espectacles




L'hotel temàtic situat a l'exterior del parc, a la zona adjacent a l'àrea del Far West, s'inaugurarà «entre Setmana Santa i l'estiu», va indicar ahir Port Aventura. Reproduirà un assentament miner i tindrà mig miler d'habitacions distribuïdes en diversos edificis, amb «formats i tematitzacions distintes». Així, els de Main Street i Old Station es destinaran al públic familiar i tindran cuina a les habitacions, i els hostes de Lucy's Mansion tindran jardí i piscina privats i un servei més exclusiu. També hi haurà cabanes de fusta a la zona dels River Bungalows per a qui busqui un allotjament més original sense renunciar al confort i a un bon servei. Pel que fa al centre de convencions, que serà «únic a Europa» per la seva localització, tindrà capacitat per a 4.000 persones i s'inaugurarà passat l'estiu.

D'altra banda, el parc reforçarà els espectacles dels personatges de Barri Sèsam, que a partir del juny protagonitzaran un número musical nou per al públic infantil i familiar a la cantina de Mèxic. També en aquesta àrea temàtica s'oferiran balls i música en directe de folklore dels estats de Veracruz, Yucatán, Guerrero, Huasteca i Jalisco.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Port Aventura va perdre mig milió de visites l'última temporada

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.
L'Agència de la Qualitat d'Internet