Tot i que el Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme no publicarà fins a la primavera la convocatòria per concedir una anualitat complementària als diferents plans de dinamització turística que enguany s'acaben a tot l'Estat, a les Terres de l'Ebre els responsables del pla ja tenen clar que aspiraran a aquest ajut. «Estem treballant amb el Patronat de Turisme de les Terres de l'Ebre i els consells comarcals per decidir quines actuacions volem promocionar», ha explicat el gerent del pla, Josep Moragrega. Està clar que amb un pressupost de 200.000 euros no es podrà fer promoció de tots els equipaments turístics que s'han habilitat en els darrers quatre anys, per això l'objectiu dels promotors de pla de dinamització és fer promoció dels productes turístics. Així s'optarà per campanyes genèriques dels diferents productes de les Terres de l'Ebre, amb promoció tant de la ruta de la batalla de l'Ebre com de la costa ebrenca, la via verda, les rutes monumentals, els parcs naturals del Delta i els ports, el camí de sirga o el patrimoni ibèric.
Pel que fa al pressupost, la subvenció que concedeixi el Ministeri pot ser del 100%, el 75% o el 50%. Si finalment s'aprova, aquesta inversió s'afegirà al pressupost que destina cada any la Diputació a la marca turística Terres de l'Ebre i que permet divulgar els atractius turístics d'aquest territori a les principals fires del sector, així com en d'altres d'especialitzades en observació d'ocells i turisme de natura, dos dels potencials turístics de l'Ebre.