| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dissabte, 23 de novembre de 2024


dilluns, 19 de gener de 2009
>

El Consorci demanarà un ajut al Ministeri de Turisme per fer promoció de l'Ebre

Serà una anualitat complementària al pla de dinamització que tindrà un pressupost de 200.000 euros

LURDES MORESO. Tortosa
El Consorci per l'execució del pla de dinamització turística de les Terres de l'Ebre sol·licitarà al Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme una anualitat complementària, és a dir, un paquet extra d'inversions per reforçar les actuacions que s'han fet. Amb aquest complement no es podran finançar nous equipaments, sinó que el pressupost es destinarà exclusivament a la promoció dels eixos del pla: les rutes monumentals, la ruta de la batalla de l'Ebre, la costa de l'Ebre, del Delta als ports, la via verda, camí de sirga i terra d'ibers. El Consorci està treballant de manera conjunta amb el Patronat de Turisme de la Diputació (l'organisme que s'encarrega de la promoció dels actius turístics) per decidir quin tipus de campanya es proposarà. El pressupost serà de 200.000 euros.


+ L'observació d'aus és un dels atractius turístics del delta de l'Ebre. Foto: EL PUNT

Tot i que el Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme no publicarà fins a la primavera la convocatòria per concedir una anualitat complementària als diferents plans de dinamització turística que enguany s'acaben a tot l'Estat, a les Terres de l'Ebre els responsables del pla ja tenen clar que aspiraran a aquest ajut. «Estem treballant amb el Patronat de Turisme de les Terres de l'Ebre i els consells comarcals per decidir quines actuacions volem promocionar», ha explicat el gerent del pla, Josep Moragrega. Està clar que amb un pressupost de 200.000 euros no es podrà fer promoció de tots els equipaments turístics que s'han habilitat en els darrers quatre anys, per això l'objectiu dels promotors de pla de dinamització és fer promoció dels productes turístics. Així s'optarà per campanyes genèriques dels diferents productes de les Terres de l'Ebre, amb promoció tant de la ruta de la batalla de l'Ebre com de la costa ebrenca, la via verda, les rutes monumentals, els parcs naturals del Delta i els ports, el camí de sirga o el patrimoni ibèric.

Pel que fa al pressupost, la subvenció que concedeixi el Ministeri pot ser del 100%, el 75% o el 50%. Si finalment s'aprova, aquesta inversió s'afegirà al pressupost que destina cada any la Diputació a la marca turística Terres de l'Ebre i que permet divulgar els atractius turístics d'aquest territori a les principals fires del sector, així com en d'altres d'especialitzades en observació d'ocells i turisme de natura, dos dels potencials turístics de l'Ebre.



 NOTÍCIES RELACIONADES

>Visites guiades

>El pla de dinamització turística de l'Ebre dóna un impuls a les rutes monumentals

>Millora de la senyalització, dels accessos i de les estacions de la via verda

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.