| Contactar amb El Punt - Pobles i Ciutats |
| Qui som? - El Club del subscriptor - Les 24 hores d'El Punt - Publicitat - Borsa de treball | El Punt | VilaWeb | dimarts, 26 de novembre de 2024


diumenge, 18 de gener de 2009
>

Les altres línies de l'AMTU




Amb l'objectiu d'estendre una xarxa de tramvia allà on sigui possible, l'AMTU proposava també importar aquest model de transport públic al Vallès Oriental i al Garraf. Deixant de banda la de Mataró, l'estudi inclou quatre línies més que passarien per vuit ciutats. Concretament, s'ha dibuixat un tramvia que uneix Sabadell i Barberà. Per Terrassa també hi podria circular una línia, com, de fet, ja recollia el programa del PSC d'aquest municipi. La tercera connectaria Sant Cugat del Vallès, Cerdanyola i Ripollet, i finalment hi hauria la de Sitges, amb possibilitat d'arribar fins a Vilanova. Els criteris que es van seguir per seleccionar les ciutats van ser el nombre de població –el volum òptim se situaria entre 150.000 habitants i un milió–, la mobilitat intermunicipal i la demanda de transport públic existents.

 NOTÍCIES RELACIONADES

>Mataró aparca el projecte de reimplantar el tramvia perquè és «massa car»

Aquest és un servei de notícies creat pel diari El Punt i distribuït per VilaWeb.
És prohibida la reproducció sense l'autorització expressa d'Hermes Comunicacions S.A.