La principal estructura i la més impressionant que hi ha prevista a les obres de perllongament de la C-32 és un viaducte de 940 metres de longitud que creuarà la Tordera, a la zona de Can Jalpí i sobre de la línia del ferrocarril Blanes-Maçanet de la Selva. Aquest viaducte, que «permet evitar l'impacte que suposaria la construcció d'un terraplè a la zona de Jalpí», estarà format per dos ponts paral·lels, un per a cada sentit. D'altra banda, s'executarà un segon viaducte de 160 metres en l'enllaç amb el municipi veí de Blanes. El projecte es completarà amb la instal·lació dels elements de drenatge longitudinal i transversal, tota la senyalització vertical i horitzontal, i les mesures d'integració ambiental, com ara les sembres i les plantacions.
Des del departament també van assegurar ahir que en el nou tram no està previst que hi hagi cap peatge. En un altre ordre, Política Territorial i Obres Públiques explica que el Ministeri de Foment es troba en ple procés de redacció del projecte constructiu del desdoblament de la carretera N-II entre Tordera i Maçanet. Aquesta polèmica actuació ha enfrontat els ajuntaments de Tordera i Blanes i ha suposat també que aquest últim hagi interposat un recurs administratiu contra la decisió de l'Estat de fer passar el traçat a prop del santuari del Vilar i del paratge de Sant Daniel de Tordera.