«Estic contentíssima; no ens ho esperàvem.» Aquestes van ser les primeres paraules de Medinyà en valorar el fet de repartir un premi gros, un cinquè, de la loteria de Nadal. I la satisfacció era encara més gran en veure que havien estat l'única de la demarcació. Medinyà va explicar que s'havien assabentat que havien repartit el premi a través de la trucada d'un fill seu que treballa a Barcelona.
La responsable va explicar que elles sempre es guarden números de les sèries que demanen, dels fixes. Però no pas de la resta, com ha estat el d'aquest cas: «Es va vendre des de la finestreta, i d'un en un», recordava.
Al llarg del matí, segons Medinyà, ningú es va presentar a l'administració per explicar que tenia cap dècim. Tot i això, una persona premiada els va trucar per saber què s'havia de fer per aconseguir els diners del premi.
I davant la manca de premiats, però molta presència de mitjans de comunicació, ja que era l'única amb un premi gros, les treballadores van decidir celebrar-ho obrint una ampolla de cava.
La propietària va negar qualsevol relació del premi amb l'assassinat d'una comerciant, que va passar fa poc al municipi. «No m'ho crec», va comentar, davant aquest rumor popular de relacionar un premi amb una desgràcia, cosa que no s'ha donat a Gavà. «La sort la tens com la tens», va sentenciar.