Lionel Neykov és un jove compositor novaiorquès a l'atur i a punt de ser desnonat. A ell també li ha tocat la loteria gràcies al sorteig de Nadal de la loteria espanyola. És l'autor del tema Freeze my sense (Congelo els meus sentits), la cançó, bastant enganxosa, de l'anunci d'aquest any del sorteig, titulat Anímate, i la seva història és tot un conte de Nadal.
Va ser just abans de l'estiu quan Lionel Neykov va rebre un correu electrònic d'una agència de publicitat espanyola que li volia comprar la cançó, que ell havia penjat al Youtube i Myspace, per utilitzar-la en un anunci, el de laloteria. L'agència Ricardo Pérez Asociados havia guanyat el concurs de Loterías y Apuestas del Estado amb una proposta en què usava la cançó. Neykov, de 29 anys, va rebutjar en principi la proposta. Després de rebre una trucada telefònica, que va fer que s'ho replantegés, va demanar el doble de diners que li oferien. L'agència va cedir i Neykov va vendre la cançó per 20.000 dòlars (uns 14.300 euros), que li van permetre pagar in extremis el lloguer del seu apartament a Manhattan.
Aquest no ha estat, però, el seu únic guany. La popularitat de l'anunci ha fet que Neikov es comenci a obrir un forat en el difícil món de la música. Ja ha penjat a Myspace el seu primer àlbum, Songs of want and loss, que ven al preu de 8 dòlars (6 euros). A més, diverses discogràfiques s'han posat en contacte amb ell. El vídeo de Freeze my sense (l'original, no l'anunci) a Youtube ha estat vist quasi 700.000 vegades i acumula més de 5.000 comentaris. A Myspace, Neykov té més de 3.300 amics, la majoria joves admiradors de l'Estat espanyol. A Facebook, el seu club de fans té més de 560 membres, i ell, 500 amics.