El tram entre Medinyà i Bordils té una longitud de 3,4 quilòmetres entre l'enllaç de Celrà est i l'enllaç final amb l'AP-7, a uns 800 metres de distància del nucli de Medinyà, a la zona de la intersecció actual de l'N-II amb la GI-633 que va a Cervià de Ter. El nou traçat és molt similar al que es va proposar anteriorment, en una longitud d'uns 1,5 quilòmetres. A continuació, l'autovia descriu un arc, més pronunciat que en el traçat anterior, per dirigir-se al nord i travessa la plana del Ter amb un gran viaducte de 790 metres de longitud.
Passat el viaducte, es preveu un enllaç format per una rotonda a diferent nivell. D'aquesta rotonda parteix un vial d'uns 250 metres de longitud per connectar amb l'actual GI-633, sobre la qual es construeix una altra rotonda. Al final del tronc, en aquesta zona, es forma una àrea de peatge per als moviments cap a l'AP-7 i des de l'AP-7. L'enllaç amb l'autopista ampliada està format per un pont sobre l'AP-7, un bucle al costat oest de l'autopista i els ramals de connexió corresponents. La futura autovia C-66 estarà formada per dues calçades separades per una barrera de formigó d'1 metre d'amplada. Cada calçada tindrà dos carrils de 3,5 metres, un voral exterior de 2,5 metres i un voral interior d'1,5 m. Així mateix, el Departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat ha previst un tercer carril en un tram d'uns 2,1 quilòmetres, per la proximitat entre els dos enllaços de Celrà i de la GI-633. L'afectació al terme de Medinyà és mínima amb aquest nou projecte i millora les comunicacions a la zona amb l'entrada i la sortida de l'AP-7.