El desdoblament de l'N-II serà la segona partida més important pel 2009, després de la del TAV. Està dividit en diversos trams, i els que rebran més inversions són els que actualment ja estan en obres, per la banda de la Selva. Així doncs, el tram entre Maçanet i Sils, de 4,7 quilòmetres, rebrà 9,6 milions, i el tram entre Sils i Caldes, 3,1 milions. Els dos projectes tenen partides pressupostades fins al 2010, quan teòricament s'haurien d'acabar les obres de la nova autovia. Pel que fa al tram entre Tordera i Maçanet de la Selva, que inclou el pas per Blanes, l'any que ve tindrà una partida de 7,1 milions per començar a executar les obres. Serà a partir del 2010, però, quan rebrà una injecció més important de diners. Per aleshores està previst destinar-hi 75 milions d'euros, i 65 milions tant el 2011 com el 2012.
Pel que fa al tram de la futura A-2 a l'Alt Empordà, està dividit en quatre trams més petits. De Medinyà a Orriols s'hi destinaran 200.000 euros, i als trams Orriols-Garrigàs, Garrigàs-Pont de Molins i Pont de Molins-Agullana, 907.000 euros, 5,5 milions i 702.000 euros, respectivament. En tots els casos es tracta de la redacció dels projectes constructius, pas previ per a l'adjudicació i posterior execució de les obres. Per tant, tots els trams de l'N-II ja estan en alguna fase del procés de desdoblament.