Com el miracle dels pans i els peixos. Aquesta temporada hi ha un excés de musicals, probablement, propiciat pel gran èxit de Mamma mia! la temporada passada en l'escenari maleït del Barcelona Teatre Musical (BTM). Si l'any passat, l'arribada de Stage a Barcelona va ser per la porta gran, amb Cabaret (un espectacle amb un punt de teatralitat) i Mamma mia! (pensat per al públic més ampli), i Grease es va acomiadar sense sobresalts al Victòria, ara s'intueix una revolució del musical. Tornen a tenir plaça al Tívoli (Mortadelo & Filemón), acaparen el Paral·lel (Fama a l'Apolo i Spamalot al Victòria), es fan seu el Coliseum (Què) després de la temporada d'èxit de La Cubana i, a l'octubre, Dagoll Dagom torna a la Sala Gran del TNC amb un musical que recupera patrimoni literari català: si al 2005 van reposar Mar i Cel (que després faria temporada al Victòria amb unes notables ocupacions), ara s'aventuren amb l'adaptació d'Aloma. No hi ha prevista temporada al Paral·lel tot i que sí que es planteja una àmplia gira, comparable a la que el TNC va realitzar amb La plaça del diamant la temporada passada.
Spamalot i Mortadelo & Filemón calculen ser èxits segurs i aguantar tota la temporada. De Fama, se'n preveuen només 20 setmanes, que seran les últimes d'aquest muntatge que va arrencar el 2002 en català a Sabadell. Stage té un roc a la faixa i proposa un altre gran èxit, La bella y la bestia, per renovar títol passat el Nadal, preveient que la tirada de la pel·lícula no donarà per mantenir Mamma mia! tota la temporada. Què es presenta amb les credencials mediàtiques d'Àngel Llàcer i Manu Guix en un espai cèntric i a la recerca d'un públic postadolescent.