L'Ajuntament de Girona està obert a la possibilitat que el servei pugui incorporar municipis de l'àrea metropolitana. Quan es va encarregar el projecte de viabilitat del Bicing, l'àrea de mobilitat ja va tenir contactes amb el govern de Salt davant la possibilitat d'incorporar-se a l'àrea a la qual es dóna servei. Tot i que ara no hi hagut noves converses, la regidora de Mobilitat, Isabel Salamaña, es mostra oberta a la possibilitat que Salt i qualsevol altre municipi puguin estudiar la viabilitat d'oferir el servei juntament amb Girona.
Un dels problemes del servei de lloguer públic de bicicletes és l'alt cost d'implantació. Si s'opta per unes 160 bicicletes, el cost s'acosta als 560.000 euros i si se'n possessin en servei 100 la despesa seria de 350.000 euros. Per afrontar aquest cost, l'Ajuntament es presentarà a la convocatòria de la Generalitat per rebre subvencions per a la implantació d'aquest servei. L'ajuda del govern català és vital tenint en compte la crisi econòmica que pateixen els ajuntaments, principalment per la caiguda dels projectes urbanístics i la crisi del sector. L'objectiu de l'equip de govern de Girona és que la Generalitat pugui a aportar entre el 50% i el 60% del cost per no perjudicar l'economia del consistori. Per implantar el Bicing a Girona, se seguirà el model de Barcelona, però també s'han estudiat els models de Sevilla, Granollers o París. Es considera que l'extensió de Girona és propícia per implantar aquest model, amb recorreguts relativament curts i sense grans pendents, si exceptuem zones com ara Palau o Montjuïc.